sweet day with my lovely friends..

hye my lovely friend yg rajin visit my blog,,,thank coz  visit my blog,,,syng kowang,,,,btw,,,dah lame aqu x update blog,,hmm~...sorry guys,,,bnyk keje kene buat,,,

today,,,,
just want to share my best day,,,
huhu,,,hari nie,best giler,,,,
bukan sebab mr.L...
tapi sebab my best friends..
thank to didi n amrina...
u guys make my life happy,,,
love u all,,,
saranghae,,,<3
not forget iskandar shah,,,,
u always in my heart,,,
and also u my mr.A....
always in my heart...


*nadia
says,,,
kamu cemad giler hari nie,,,
iskandar shah,,,
senyuman mu membuatku
gembira,,,akhz~
bersame jugak my mr.Acemad jugak kamo0 mr.A,,,thank make my life today happy,,,
*amrina says,,,
we girls,,,so we can live without any boys in our life,,,
betul ckp ko,,,
aqu sokong,,,

sampai sini saja saye nk bercerita,,,
bye,,
saranghae u all,,,<3

2 comments:

  1. aah kan .. best sngt arinie .. hahahaha .. yes2 .. life will wonderful eventhough there are no boy in our life :) MR. A ? HAHAHAHA :D

    ReplyDelete
  2. mr.A
    is wonderfull boys that live in my life....
    same to mr.I....
    what you said is right,,,,
    life will wonderful eventhough there no boys in our life...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...