The Best Way



You know what, I'm seriously hurt.

Sejak hubungan kita putus, saya memang dah tetapkan tak nak 
jumpa, mesej,ataupun call awak.
Sebab saya nak lupakan awak! Seriously saya tak tahu kenape awak buat saya macam nie.
 Pada 8 julai 2013, baru saya tahu sebab awak berubah.
Saya tak sangka yang "masalah awak" tuu ialah awak get back dengan Ex awak.
Kalau awak nak get back dengan Ex awak, kenape awak flirting dengan saya?
Adakah sebab nak game saya? Ataupun saya nie hanya tempat awak melepaskan perasaan awak?
Kenapa awak tak jelaskan perkara yang sebenar pada saya?
Kenapa saya kena dengar cerita yang sebenar dari orang lain, bukan dari diri awak?
Kalau awak yang terangkan, mungkin saya takkan benci awak.
Mungkin saya boleh faham dengan keadaan nie dan mungkin saya akan maafkan awak.
Tapi, saya kena dengar penjelasan awak dari orang lain.

Saya nak tanya, adakah semua nie salah saya?
Adakah memang saya nie cepat jatuh hati bila awak caring pada saya?
Seseorang cakap, " Maybe dia memang berniat nak kawan, tapi kita perempuan cepat sangat cair"
Saya seboleh-bolehnya tak nak salahkan sesiapa. Mungkin salah kita berdua.
Mungkin saya cepat jatuh hati dekat awak. Mungkin cara awak layan saya salah.

Sudahlah. Sekarang kan bulan ramadhan. Saya tak nak gaduh lagi.
Selama dua minggu, saya cuba cari jawapan dan penyelesaian untuk maslah nie.
Saya dah jumpa penyelesaian..

"Dear awak,saya maafkan awak.Terima kasih sebab pernah ada dalam hidup saya. Saya doakan awak bahagia."

Our story, the end...










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...